Documentos para a Xestión
Documentose do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Regulación do Sistema de Xestión e de Información do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
-
Resolución 1/2022, do 12 de abril, da Secretaria Xeral de Fondos Europeos, pola que se establecen instrucións co fin de clarificar a condición de entidade executora, a designación de órganos responsables de medidas e órganos xestores de proxectos e subproxectos, no marco do sistema de xestión do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia.
-
Orientaciones en relación con la prevención de la doble financiación en el ámbito del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia (pdf)
-
Orientacións en relación co artigo 6 da Orde HFP 1030/2021, do 29 de setembro, pola que se configura o sistema de xestión do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
-
Orde HFP/1030/2021, do 29 de setembro, pola que se configura o sistema de xestión do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia.
-
Orde HFP/1031/2021, do 29 de setembro, pola que se establece o procedemento e formato da información a proporcionar polas Entidades do Sector Público Estatal, Autonómico e Local para o seguimento do cumprimento de fitos e obxectivos e de execución orzamentaria e contable das medidas dos compoñentes do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia.
- Instrución do 23 de decembro de 2021 da Xunta Consultiva de Contratación Pública do Estado sobre aspectos a incorporar nos expedientes e nos pregos reitores dos contratos que se vaian a financiar con fondos procedentes do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia.
Documentos DNSH (Do Non Segnificant Harm)
Documentos CoFFEE-MRR (Plataforma Común de FFFEE -Fondos Europeos)
Documentos relativos a conflicto de interés
Plans Antifraude
-
Instrución 25/2022, do 30 de maio, da Secretaría de Defensa, pola que se aproba o Plan de medidas antifraude do Ministerio de Defensa relacionado coa xestión, execución e control do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia. (pdf)
-
Orientacións en relación co artigo 6 da Orde HFP 1030/2021, do 29 de setembro, pola que se configura o sistema de xestión do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
- Ministerios
- Ministerio de Ciencia e Innovación
- Ministerio de Xustiza
- Ministerio de Agricultura, Pesca e Alimentación
- Ministerio Traballo e Economía Social
- Ministerio de Universidades
- Ministerio de Consumo
- Ministerio de Cultura e Deporte
- Ministerio de Educación e Formación Profesional
- Ministerio de Facenda e Función Pública
- Ministerio de Sanidade
- Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital
- Ministerio para a Transición Ecolóxica e o Reto Demográfico
- Ministerio de Transportes, Mobilidade e Axenda Urbana
- Ministerio de Industria, Comercio e Turismo
- Ministerio de Igualdade
- Ministerio de Política Territorial
- Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións
- Ministerio de Dereitos Sociais e Axenda 2030
- Ministerio de Defensa
- Ministerio de Asuntos Exteriores, Unión Europea e Cooperación
- CCAA
-
Caixa de correos antifraude – caixa de correos de denuncias no sitio web do Servizo Nacional de Coordinación Antifraude denominado Infofraude, que conta cunha sección específica para o Mecanismo para a Recuperación e Resiliencia
-
Plan de medidas antifraude da Federación Española de Municipios e Provincias (pdf)
Documentos de execución do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Documentos para a xestión da comunicación do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia
Documentación Autoridade de Control (Intervención Xeral da Administración do Estado)
- Documentación Autoridade de Control (Intervención Xeral da Administración do Estado)
Servizo de asistencia técnica ás administracións públicas para o PRTR
-
Protocolo de adhesión ao servizo de asistencia técnica e dinamización da participación das administracións publicas no Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR) (pdf)
- Púxose en marcha un servizo de asistencia técnica ás administracións públicas para a participación no Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia (PRTR), a través dun encargo da Secretaría de Estado de Orzamentos e Gastos ao medio propio TRAGSATEC e dirixido e coordinado desde a Secretaría Xeral de Fondos Europeos.
- O obxectivo desta iniciativa, por tanto, é facilitar e dinamizar a execución do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia, de forma que as actuacións do mesmo cheguen plenamente a todo o territorio español e os seus beneficios alcancen a toda a súa poboación.
- O servizo préstase por todo o territorio español a través de antenas provinciais e está destinado principalmente a apoiar e axudar aos municipios de menos de 5.000 habitantes, pero inclúe, tamén, a outras administracións públicas que poidan necesitar asistencia para participar no Plan de Recuperación. Para poder recibir esta asistencia técnica, os municipios e administracións que o desexen deberán adherirse de forma voluntaria ao servizo e sen que a mesma implique obrigas adicionais ás xa recollidas na normativa para toda Entidade executora do PRTR, e para o que deberán seguir o protocolo de adhesión adxunto ao seu dispor a través das antenas provinciais de TRACSATEC.
- Dentro deste servizo encádranse cinco grupos de actividades de asistencia ás administracións adheridas, tales como a asistencia técnica na participación, seguimento e execución de subproxectos; asistencia técnica na utilización do sistema de información integrado (CoFFEE); ou a asistencia no cumprimento de obrigas de xestión do PRTR.