Documents per a la Gestió
Documentos del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Regulació del Sistema de Gestió i d'Informació del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
-
Resolució 1/2022, de 12 d'abril, de la Secretària General de Fons Europeus, per la qual s'estableixen instruccions a fi d'aclarir la condició d'entitat executora, la designació d'òrgans responsables de mesures i òrgans gestors de projectes i subprojectes, en el marc del sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
-
Orientacions en relació amb la prevenció del doble finançament en l'àmbit del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (pdf)
-
Orientacions en relació amb l'article 6 de l'Ordre HFP 1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
-
Ordre HFP/1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
-
Ordre HFP/1031/2021, de 29 de setembre, per la qual s'estableix el procediment i format de la informació a proporcionar per les Entitats del Sector Públic Estatal, Autonòmic i Local per al seguiment del compliment de fites i objectius i d'execució pressupostària i comptable de les mesures dels components del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
- Instrucció de 23 de desembre de 2021 de la Junta Consultiva de Contractació Pública de l'Estat sobre aspectes a incorporar en els expedients i en els plecs rectors dels contractes que es vagin a finançar amb fons procedents del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.
Documents DNSH (Do No Significant Harm)
Documents CoFFEE-MRR (Plataforma Comuna de FFFEE -Fons Europeus)
Documents relatius a conflicte d'interès
Planes Antifrau
-
Instrucció 25/2022, de 30 de maig, de la Secretaria de Defensa, per la qual s'aprova el Pla de mesurades antifrau del Ministeri de Defensa relacionat amb la gestió, execució i control del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència. (pdf)
-
Orientacions en relació amb l'article 6 de l'Ordre HFP 1030/2021, de 29 de setembre, per la qual es configura el sistema de gestió del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
- Ministeris
- Ministeri de Ciència i Innovació
- Ministeri de Justícia
- Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació
- Ministeri Treballo i Economia Social
- Ministeri d'Universitats
- Ministeri de Consum
- Ministeri de Cultura i Esport
- Ministeri d'Educació i Formació Professional
- Ministeri d'Hisenda i Funció Pública
- Ministeri de Sanitat
- Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital
- Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic
- Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana
- Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme
- Ministeri d'Igualtat
- Ministeri de Política Territorial
- Ministeri d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions
- Ministeri de Drets Socials i Agenda 2030
- Ministeri de Defensa
- Ministeri d'Afers exteriors, Unió Europea i Cooperació
- CCAA
-
Bústia antifrau – bústia de denúncies en el lloc web del Servei Nacional de Coordinació Antifrau denominat Infofraude, que compta amb una secció específica per al Mecanisme per a la Recuperació i Resiliència
-
Pla de mesurades antifrau de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (pdf)
Documents d'execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Documents per a la gestió de la comunicació del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
Documentació Autoritat de Control (Intervenció General de l'Administració de l'Estat)
- Documentació Autoritat de Control (Intervenció General de l'Administració de l'Estat)
Servei d'assistència tècnica a les administracions públiques pel PRTR
-
Protocol d'adhesió al servei d'assistència tècnica i dinamització de la participació de les administracions publiques en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) (pdf)
- S'ha engegat un servei d'assistència tècnica a les administracions públiques per a la participació en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR), a través d'un encàrrec de la Secretaria d'Estat de Pressupostos i Despeses al mitjà propi TRAGSATEC i dirigit i coordinat des de la Secretaria General de Fons Europeus.
- L'objectiu d'aquesta iniciativa, per tant, és facilitar i dinamitzar l'execució del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, de manera que les actuacions del mateix arribin plenament a tot el territori espanyol i els seus beneficis aconsegueixin a tota la seva població.
- El servei es presta per tot el territori espanyol a través d'antenes provincials i està destinat principalment a recolzar i ajudar als municipis de menys de 5.000 habitants, però inclou, també, a altres administracions públiques que puguin necessitar assistència per participar en el Pla de Recuperació. Per poder rebre aquesta assistència tècnica, els municipis i administracions que ho desitgin hauran d'adherir-se de forma voluntària al servei i sense que la mateixa impliqui obligacions addicionals a les ja recollides en la normativa per a tota Entitat executora del PRTR, i pel que hauran de seguir el protocol d'adhesió adjunt a la seva disposició a través de les antenes provincials de TRACSATEC.
- Dins d'aquest servei s'enquadren cinc grups d'activitats d'assistència a les administracions adherides, tals com l'assistència tècnica en la participació, seguiment i execució de subprojectes; assistència tècnica en la utilització del sistema d'informació integrat (CoFFEE); o l'assistència en el compliment d'obligacions de gestió del PRTR.