A xestión desta actuación corresponde á Autoridade de Xestión ao non estar atribuída de maneira efectiva a un Organismo Intermedio.
Esta actuación tivo unha convocatoria aberta en 2019, que foi pechada pola reasignación de recursos FEDER á loita contra a pandemia de Covid-19.
En 2023, ante as perspectivas de peche do Programa Operativo, a Autoridade de Xestión ofrece novamente a posibilidade de acceder a financiamento do FEDER nesta actuación.
Infórmase os potenciais beneficiarios da existencia deste financiamento e das condicións e requisitos para acceder a ela, informando sobre a presentación e tramitación das correspondentes solicitudes. Rexistraranse todas as solicitudes recibidas e comunicaranse as decisións tomadas sobre a aceptación ou rexeitamento das mesmas aos solicitantes.
As operacións seleccionadas a través desta convocatoria de expresións de interese, serán aquelas que vaian dirixidas á actuación de “Administración e servizos públicos electrónicos”, que sexan executadas por organismos e entidades públicas pertencentes á Administración Xeral do Estado.
Son subvencionables os gastos realizados desde o 1 de xaneiro de 2014 ata o 31 de decembro de 2023, sempre que non estean concluídos á data de presentación da solicitude de cofinanciamento. Non serán consideradas aquelas propostas que non teñan en conta o criterio establecido anteriormente.
Todo o relativo aos gastos elegibles, aos criterios de selección e ao contido das solicitudes recóllese de forma detallada nas ligazóns que aparecen a seguir.
Gastos elegibles.
Criterios para a selección de operacións obxecto de cofinanciamento.